Špičák

20. srpna 2013 v 13:43 | Fido |  Z neznáma do neznáma
Je pátek večer a já jsem na odchodu ven "Mami? Přijdu o půlnoci! Neboj ráno vstanu!!" zabouchnu za sebou dveře a mizím ve tmě.. Jsou dvě ráno a já koukám do stropu a čekám, kdy přijde spánek, ale pořád nic.. A když konečně usínám volá mě mamka "Kačí pojď se na něco podívat!!" "I kdyby to měl bejt zázrak, tak nikam nejdu.. spim!" "Kačí pojď se podívat na jiřičky.." Pohled na hodiny mi sebral veškerou iluzi o spánku a otevřeným oknem mi do pokoje vtrhla návštěva, studený vítr... Zabořila jsem hlavu do polštáře a peřinu jsem si přehodila přes hlavu.. Alespoň ta hodina spánku..!
Ozvala se rána, někdo v přízemí bouchnul dvířkama od botníku, vystřelila jsem z postele jako neřízená střela.. Z šuplíku jsem popadla první oblečení co mi padlo pod ruku, druhou rukou jsem si česala vlasy a marně jsem se pokoušela posbírat do kabelky všechny věci, které jsem si sebou chtěla vzít.. Přilítla jsem do kuchyně, kde v klidu naši teprve snídali.. Něco se mi jen zdálo, ale z postele mě to vytáhlo dost rychle.. Naši říkali, že pojedeme někam na tůru, že je to 3 hodiny cesty autem a že to bude příjemná procházka.. myslím, že někde po Šumavě..

Měl to být první rodinný výlet v novém autíčku, které mělo mega velký kufr pro našeho čtyřnohého miláčka. Cesta nám trvala dvě hodiny, přijeli jsme na Špičák a já si říkala, jak je tu krásně :) Přijeli jsme sice v 10 hodin, ale turistů tu ještě moc vidět nebylo. Prvních pár kilometrů po krásně udržované cestě bylo krásných, ikdyž už všude začínal pařák v lese byl příjemný chládek, naše první zastávka po pár kilometrech bylo Černé jezero, kde jsem si rezignovaně sedla na břeh a pozorovala kačeny, které se dožadovali o jídlo.
Spřátelila jsem se tam se skupinkou cyklistů, které jsem na jejich přání vyfotila, byla s nimi legrace a tak jsem až po chvíli zjistila, že mě má milovaná rodinka nechala samotnou a že vůbec netuším, kterým směrem se vydali.. Cyklisti se smáli, že si mě odvezou sebou na štangli a já když jsem o chvíli později lezla ten krpál nahoru proklínala všechny a všechno a vzpomínala na nabídku, že mě vezmou sebou po cyklostezce..
Ano! Pořádně se podívejte na fotku :D Ty tečky, kdesi v dálce na té cestičce jsou opravdu lidé :D A světe div se! Já tam vylezla taky.. :D Pořádně jsem si zanadávala, ale když jsem viděla tu druhou cestu po které se dalo nahoru vylézt, tak jsem byla opravdu ráda, že jsme šli tudy :) Pak jsme se vydali na vrchol Špičáku a ten výhled.. To byla nááádhera! Na konec článku vám připevním odkaz na Fotky, aby jste se také pokochali :) Bylo to tam opravdu nadherné.. :)
Když jsme vylezli uplně nahoru k lanovce, tak jsme usoudili, že je čas oběda a nadlábli jsme se :) Víc než oběd mě ale zajímali bajkeři, kteří tam sjížděli tratě, které tam byli rozseté po celém Špičáku.. Stála jsem snad hodinu a pozorovala jsem je, jak skákají a jak hladce sjíždějí tak obtížný terén.Nejvíc mě udivilo, že je mezi nimi tolik holek a měla jsem hroznou chuť si to také sjet..
trail map
Po téhle pauze jsme se vydali "konečně" z kopce a to na Čertovo jezero. Byla jsem ráda, že konečně jdeme z kopce, ale když jsem zjistila, že ten kopec je skoro neschůdný, že to není ani cesta, že to je prostě "kam šlápneš, tam stojíš", tak už jsem myslela, že budu následovat mamky příkladu - zout a jít bos. Šli jsme a šli, a pořád jsme šli a jezero stále nebylo vidět.. Jaká úleva byla, když jsem se konečně posadila na šutr a plánovala, jak přes zákaz koupání skočím do vody.. Zničeho nic, kde se vzala tu se vzala u nás stála nějaká paní a náš čtyřnohý miláček se z ní mohl zbláznit. Brzy se k nám připojila celá jejich rodinka a tak nám zpříjemnili poslední hodinku, kterou jsme strávili u jezera.. Zbytek cesty domů utekl rychle. Udělali jsme si mezipřestávku v Plzni, kde jsem svému pejskovi konečně mohla ukázat kde bydlím a hrdě jsem ho vodila po ulicích a ukazovala jsem mu vše co se dalo, však byl v Plzni poprvé! :D :)
Ikdyž už mě po celém to dlouhém výletě boleli nohy, byl to nádherný výlet a doufám, že jsem tam nebyla naposledy :) Všem doporučuji! :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.