Světe div se!

11. září 2014 v 18:57 | Fido |  Svoboda psaní
Tak se Vám musím pochlubit s tím, že jsem si srovnala jídelníček - nikdy bych nevěřila, že zatím stojí tolik dřiny, samé počítání - hotová chemie! Zjistila jsem, že nemá cenu vymýšlet nic speciálního, protože bych se v tom brzy ztratila a navíc nemám v plánu měnit něco drastického :) Jen jsem si uvědomila, že vážně nemůžu sníst 2 sušenky denně a zapíjet to kakaem! Vždyť bych za chvilku vypadala jako nějaká kynutá buchta - co si budu namlouvat už teď jsem to "těsto v míse, co pomalu kyne", ale tak rozhodla jsem se s ohledem na můj aktuální životní styl promyslet co a jak.


Myslela jsem si, že tyhle diety a cvičení mě nikdy nepotkají, ale bohužel - změna je život! Musím na sebe prozradit, že jsem v neděli otevřela ledničku a vše co mi padlo pod nos jsem snědla s obrovskou chutí, protože to pro mě bylo jako rozloučení. A od pondělí jsem hezky naběhla hned ráno s chutí pro nový start :)
Příklad: Jídelníček v pondělí
snídaně: čokoládové musli s mlékem
svačina: 2 krekry + pár plátků okurky
oběd: čína + rýže
svačina: čokoládové musli s bílým jogurtem
večeře: 2 krery + šunka, mrkvovo - ananasový salát
Za den jsem vypila 1,5 čisté vody.
A pro začátek pár základních bodů, které se budu snažit dodržovat (přeci jen postupně se to bude rozvíjet):
- ovoce a sladké (když už) jíst max. do 14 hodin
- sýry omezit - hlídat %
- jíst 5× denně v malých porcích
- omezit mléko (pokud možno pít nízkotučné)
- zařadit do jídelníčku vajíčka, zeleninu
- půl talíře by měla být zelenina, čtvrt maso a čtvrt nějaká příloha
- naučit se jíst luštěniny
- naučit se nejíst alespoň 3 hodiny předtím než jdu spát
- dopřávat svému tělu doplňky stravy
Rady, které jsem získala od kamarádky - fitness trenérky:
Cvičit jednou týdně je pro tělo stres! Dvakrát týdně mají cvičit ti, kteří mají nějaké zdravotní problémy a třikrát týdně ti, co se sebou chtějí něco dělat.
Pokud nás po cvičení bolí nějaké svaly, tak další den cvičíme ty svaly, které nás nebolí, popřípadě ty, na které se chceme nejvíce zaměřit.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Beckran Beckran | Web | 12. září 2014 v 17:54 | Reagovat

Je to super, ale já bych to nedodržela. :D

2 Luci Luci | E-mail | Web | 14. září 2014 v 19:41 | Reagovat

taky bych měla problémy to dodržet :D ale chci začít dvakrát týdně cvičit :)

3 Kika Kika | E-mail | Web | 16. září 2014 v 14:06 | Reagovat

krásný jídelníček, úplně je vidět jak jsi do toho nadšená a zapálená - to bych taky potřebovala. Mám opačný problém - potřebuju přibrat ale ZDRAVĚ přibrat.. tak 4 kila, ale na netu jsem našla jen pár článků, kterým navíc moc nevěřím - prozeny, seznam apod.. taky by se mi hodila rada od fitness trenérky  :)

4 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 17. září 2014 v 11:39 | Reagovat

Já jsem vždy jedla tak 3hodiny před spaním, jenže jak jsem začala chodit s Tomem před dvouma roky, jím tak půl hodiny před spaním, asi mě to jednou zabije. Musím se to zase odnaučit.

5 Beautiful sick mind Beautiful sick mind | Web | 19. září 2014 v 22:29 | Reagovat

Nechci tu působit jako nějaká nutriční poradkyně, ale pokud se sebou chceš doopravdy něco dělat, měla bys odstranit to čokoládové musli a nahradit ho třeba ovecnými vločkami s ovocem.
Jinak je ten jídelníček celkem fajn, ale jíš toho zbytečně málo.. tělo se na tu tvou dietu připrav a začne si všechno poctivě ukládat na horší časy. Lepší je jíst kvalitní potraviny, pravidelně a v příměřeném množství a kila jdou dolů samy.. Mám to podložené hned z několika zdrojů =))

6 Janča Janča | E-mail | Web | 25. září 2014 v 19:33 | Reagovat

Zní to dobře, ale v takových věcech já vždycky brzo skončím. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama